نرم افزار حسابداری دیجی باربری

نرم افزار حسابداری باربری

اهمیت حسابداری:

حسابداری  یکی از بخش‌های مهم و جدانشدنی هر کسب‌وکاری به شما می‌رود.حتی اگر شما تمایلی به استخدام یک حسابدار باتجربه و تمام‌وقت نداشته باشید نیز خودتان باید به امور حسابداری کسب‌وکارتان رسیدگی کنید.
درواقع حسابداری به شما کمک می‌کند تا از خالص سود و زیان‌های خودآگاه شوید و تصمیمات دقیق‌تر و سنجیده‌تری برای ادامه‌ی شغلتان بگیرید.

امروزه هر شغلی حسابداری مخصوص خودش را دارد مثلاً حسابداری رستوران با حسابداری فروشگاه متفاوت است . علاوه بر این شرکت‌های حمل‌ونقل نیز حسابداری مخصوص خودشان رادارند.
امروز به معرفی نرم‌افزار دیجی باربری که یک نرم‌افزار حسابداری تحت وب مخصوص شرکت‌های حمل‌ونقل می باشد می‌پردازیم.

حسابداری حمل‌ونقل چگونه است؟

همان‌طور که می‌دانید در هر بار ثبت سفارش حمل باریک بارنامه صادر  می‌شود که درصد سود شرکت و راننده از طریق مبلغ کل این بارنامه محاسبه می‌گردد.
حال تصور کنید علاوه بر تمام بارنامه‌هایی که در طول یک ماه برای شکت حمل‌ونقل ثبت می‌شود مخارج کلی شرکت نیز مانند تن خواه و …  نیز باید در اسناد حسابداری محاسبه شود.

نرم‌افزار حسابداری دیجی باربری این امکان را به شما می‌دهد تا علاوه بر محاسبه و ثبت تمام بارنامه‌ها به‌عنوان اسناد حسابداری به‌راحتی بتوانید در پایان ماه خالص سود و زیان خود را بررسی کنید.

ویژگی‌های نرم‌افزار دیجی باربری:

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نرم افزار حسابداری دیجی باربری با ما ارتباط برقرار کنید و یا نگاهی به پلن تعرفه های نرم افزار بیندازید.

نرم افزار حسابداری دیجی باربری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.